maakunan markkinointi pääkuva

Rohkeaa markkinointia, erityisesti aitoja tekoja

Rohkeaa markkinointia, erityisesti aitoja tekoja

Pohjois-Karjalan markkinointi uudistuu. Se tarkoittaa entistä rohkeampia markkinoinnin avauksia, tiiviimpää yhteistyötä ja vaikuttavampaa tekemistä.

On aika yhdistää koko maakunnan voimat ja kertoa maailmalle, miksi olemme olemassa ja ketä sen pitäisi kiinnostaa.

Kaikki lähtee omintakeisesta mutta yhteneväisestä markkinoinnista ja viestinnästä, joihin syksyllä 2018 julkaistu brändikiteytys ja graafinen ohjeisto ohjaavat.

Hyväntahtoinen mutta puhutteleva – tässä on maakuntamarkkinointimme lähtökohdat. Ei enää haaleaa vettä tai perinteiden museointia vaan jotain rohkeaa, aitoa ja koskettavaa. Ennen kaikkea tekoja.

Päämääräkin on selvillä. Pohjois-Karjalan markkinoinnin tavoitteena on paikallisylpeyden, rohkeiden tekojen ja houkuttelevuuden lisääminen. Me kaikki olemme osaltamme viemässä viestiä eteenpäin ja tekemässä Pohjois-Karjalasta sellaista kuin haluamme.

Rohkeisiin avauksiin ja tekoihin meillä jos jollain on hyvät lähtökohdat. Pohjois-Karjalassa on tehty aina tiivistä yhteistyötä ja karjalaisten juuriemme takia meissä jotain äkkiväärää – sellaista joka saa meidät kulkemaan omia polkujamme ja tekemään asiat juuri niin kuin pitääkin.

Meillä on olemassa vahva brändi, joka herättää positiivisia mielikuvia ja kannustaa rohkeuteen olla oma itsensä. Nyt on aika kertoa siitä kaikille.

Brändikiteytys linkkilista

Brändikirja ja logot linkkilista

Some Jako Global

Sivu arviointi ja palaute